Tässä tarinassa en käytä ladattuja kone ei "kestä" niitä. En osaa sanoa näin aluksi tuleeko jaksoihin miten paljon kuvia, mutta tekstiä koitan saada paljon yhteen kuvaan. Kommentteja toivon. Eipä muuta : D Tarina kertoo Jenniferistä joka adoptoidaan perheeseen nimeltä Smith.
1021706.jpg
Moi! Minä olen Jennifer. Sukuni on pelätyin täällä Smallvillessä (kaupunki *köhköh* : D) Kertoo taru, että isoisäni olisi uudenvuoden aikana sytyttänyt kirkon palamaan ja samalla ajanut kaikki ihmiset ikuiseen tuhoon. Uskotko sinä tuon? Minä en. Nimittäin tämä väite on täyttä paskaa! Olen ollut kuusi vuotiaasta asti lastenkodissa, kun vanhempiani alettiin uhoilemaan ja viimeinen pisara oli se, että minut saatettaisiin tappaa. Sukunimenäni toimii tällä hetkellä Carter. Olen  ollut aina yksinäinen. On minulla yksi tai oli yksi ystävä, mutta hylkäs minut, kun kuuli, että minut adoptoi perhe Smith. Se on kuulemma todella rikas perhe. Herra Smith on kaupungin johtaja. He kysyivät puhelimessa minun lempivärejä ja kerroin. Minun huone on kuulemma sen värinen. Smitheillä on myös lapsena koulun pahin pissis, Susan. Voitte luulla varmaan, että ulkonäköni vuoksi minulla olisi poikia joka sormelle, mutta ehei! Näytän edestäpäin kauniilta, mutta sivuprofiili ei ole katseltavaa nenäni vuoksi. Ei se minusta ole hirveä, mutta siitä olen saanut kuulla.
1021729.jpg
Tässä on nyt tämä perheen pää, Antton Smith. Ulkoa näyttää ystävälliseltä, mutta on toista maata. Olen niin kuin tämän talon orja. Hänellä on aina tämmöinen hyvänolon ilme, kun on saanut passuuttaa jotakuta. Hän järjestää aina juhlia kotonaan. Uskotko, että hän on uskollinen vaimolleen?
1021816.jpg
Rouva Josefin Smith. Hirvein äitipuoli. Hän on oikea juoruakka. Toivoo oikein juhlia, missä hän saisi minua nöyryyttää. Hän on hyvällä tuurilla kohtelias minua kohtaan, mutta yleensä hän kohtelee minua huonosti. Hän varmaan toivoi kilttiä naapurintyttöä hänelle, mutta minähän se tulin tänne taloon. Hän on eronnut töistään, kun hän jäi odottamaan Susania sen jälkeen ei ole työmaailmaan palannut.
1021826.jpg
Oliver Smith. Hänestä ei minusta löydy muutakuin äitinsä näköä. Hän on hiljainen ja rakastaa näyttävästi lukemista. Oliver on saman ikäinen, kuin minä ja on samalla luokalla. Monesti kuulen hän soittavan kitaraa ja hakkaavan nyrkkisäkkiä. Hänellä on tyttöystävä luultavasti, koska puhuu monesti jostakusta tytöstä. Haluaisin tutusta häneen, mutta onkohan minulla mahdollisuuksia?
1021834.jpg
Susan Smith. Hän on vuoden nuorempi minua. Koulun suosituin tyttö ja melkein joka päivä uuden pojan kanssa. Olen yllättänyt hänet monesti kaljapullon kanssa talosta, mutta ei siitä sen enempää. Vaatteet hänellä on tietysti vaal.pun sekä pinkki. Hän hiillostaa kavereidensa kanssa minua. Susan voi olla varmaankin ystävällinen ja hauska, mutta ei hän sitä näytä ainakaan minulle.
1021868.jpg
Tästä alkaa tarinani ja koko uusi elämä!

Kommentteja? Lukijoita? Hyvä vai huono? Tämä oli tosin esittely jakso, joten ei tämä vielä kummoinen ole. Jatkan mahdollisimman nopeasti.